Saturday 31 March 2018

BENGKEL TRANSFORMASI GURU GEOGRAFI DAERAH KUBANG PASU 2018

Nama saja bengkel transformasi, tetapi objektif utamanya ialah untuk meraikan pasca persaraan Mantan Guru Cemerlang Geografi Gred Khas C, Tn. Hj. Rodzli b Hashim. Awal tahun, program tidak begitu padat dan Tuan Haji juga mungkin sudah relax meniti hari-hari awal persaraan, maka kami tak melepaskan peluang organised majlis ni.

Sambil meraikan beliau, kami juga meminta beliau berkonsi survival beliau dalam bidang pendidikan selama lebih 30 tahun ini, moga-moga dapat menjadi inspirasi serta menyuntik semangat kami semua dalam menghadapi pahit getir sepak terajang dunia pendidikan.


2 jam setengah. Cepat sungguh. Mungkin khusyuk sangat menghayati perkongsian yang disampaikan oleh sang otai, di samping menikmati makanan-makanan yang sedap-sedap belaka menyebabkan semuanya tak sedar masa belalu dengan pantas. Alhamdulillah, banyak input dapat pada hari ni.


Dan syukur Alhamdulillah, semuanya berjalan lancar, malah kehadiran guru Geografi Daerah Kubang Pasu melebihi jangkaan!. Mujurlah pegawai yang handle hi tea sudi membenarkan guru-guru tambahan ini menyertai majlis. Siap hadiahkan kami 6 voucher steamboat free lagi!.

Apapun, saya berterima kasih kepada team yang sangat havoc. Tanpa kerjasama mereka, mungkin majlis yang asalnya dirancang untuk dilaksanakan tahun lepas tak akan dapat direalisasikan!.

Mesej dengan Tn. Hj. Rodzli usai majlis >--<

Walaupun beliau sudah bersara, namun kami masih sentiasa merasai sentuhan ilmunya, maklumlah, di daerah inilah beliau mula bertapak dulu. Moga penrkongsian pada hari ini memberikan manfaat yang banyak kepada kita especially guru muda.

All the best PAGEO Kubang Pasu!

No comments:

Post a Comment